نسخه آخر و کامل Memorigi:To Do List-Task List Premium برای موبایل

بررسی نرم افزار Memorigi:To Do List-Task List: این نرم افزار، یک نرم افزار ساده، متفاوت و زیبا است که شامل لیست کارهایی که باید انجام دهید، مدیریت وظایف و همچنین یادآوری کننده کارها و وظایف شما است که دارای قابلیت های فراوان و جذابی است که به شما کمک می کند در تمامی اوقات آماده و سازمان یافته باشید.با این نرم افزار موثر باشید، سازمان یافته باشید، متمرکز باشید، شگفت انگیز باشید.چرا باید از این نرم افزار استفاده کنید؟

ما معتقدیم که یکی از بهترین راهها برای به تعویق نینداختن کارها، داشتن یک همکار خوب و حمایتگر است. کسی که شما بتوانید به او اعتماد کنید. کسی که نمیگذارد کارهایتان به هم بریزد. کسی که مدام شما را حمایت می کند تا موقعی که کارتان به اتمام برسد. اگر شما کسی هستید که به چنین همکاری نیاز دارید، این نرم افزار می تواند یک همکار خوب در این زمینه برای شما باشد.

 

 

نرم افزار Memorigi:To Do List-Task List در مارکت گوگل پلی رایگان منتشر شده است و در حال حاضر بیش 500,000 دانلود از سراسر جهان داشته و امتیاز 4.3 از 5.0 را به خود اختصاص داده است.پیشنهاد میکنیم نسخه فول این اپلیکیشن را برای همیشه از این صفحه دنبال کنید و همیشه جدیدترین نسخه این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود از سایت یک ای پی کا نصب نمایید.

برخی از قابلیت های نرم افزار Memorigi:To Do List-Task List:

دارای لیست ساده و برنامه روزانه

دارای قابلیت برنامه ریزی وظایف شما

یادآوری هوشمندانه کارهای شما

یادآوری کارهای شما بر اساس موقعیتی که در آن هستید

دارای قابلیت بک آپ

و بسیاری از قابلیت های دیگر

 

 

گروه : نرم افزار » مدیریتی »  |  1357 بازدید

با برچسب های زیر میتوانید برنامه های مشابه نیز بیابید
دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.