دانلود نسخه کامل پازل حباب های فکر اندروید مود Inside Out Thought Bubbles

Inside Out Thought Bubbles v1.23.5 Mod – بازی پازل حباب های فکر اندروید تریلر نسخه معمولی نسخه مود (لایو و الماس نامحدود) به صورت جداگانه تست شده با اجرای کاملا افلاین

Inside Out Thought Bubbles یک بازی پازل فوق العاده، سرگرم کننده و محبوب از استودیوی Disney برای دستگاه های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. بزرگ شدن راه پر و پیچ خمی است و Riley هم از این قاعده مستنثی نیست ؛ Riley هم مثل همه ما تحت تاثیر احساساتش است ؛ احساساتی مثل لذت، ترس، خشم، نفرت و غم ؛ احساسات Rileyهمه در ستاد فرماندهی مغزش هستند و او را در انجام کارهای روزانه اش راهنمایی می کنند، اکنون شما با Riley می بایست به دنیایی سفر کنید که محیط هایش برگرفته از انیمیشن هایی همچون Family Island, Dream Productions, Imagination Land و خیلی انیمیشن های دیگر است. شما می بایست حباب های حافظه را مرتب کنید و با یکدیگر تطبیق دهید! به صداهای درونی تان گوش فرا دهید، این بازی، بازی است که حتما باید آن را امتحان کنید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای پازل و پرتاب حباب اید بدون شک Inside Out Thought Bubbles با ساخت فوق العاده اش نظرتان را جلب میکند.

بازی Inside Out Thought Bubbles تا به این لحظه میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را کسب کند که ما در یک ای پی کا جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه نموده اینم – شما می توانید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده بکنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلود بازی بفرمایید.

تغییرات نسخه ی V1.23.5 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

گروه : بازی » پازل و فکری »  |  1660 بازدید

با برچسب های زیر میتوانید برنامه های مشابه نیز بیابید
دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.