دانلود نسخه آخر بهینه ساز قدرتمند اندروید GO Speed Clean Boost Free

GO Speed (Clean Boost Free) ​​کوچکترین پاک کننده و بهینه ساز قدرتمند گوشی در بازار است. این برنامه می تواند سرعت گوشی شما را تا 60٪ افزایش دهد و با خیال راحت فایل های ناخواسته را برای افزایش فضای موجود افزایش دهد. با استفاده از تکنیک مانیتورینگ پیشرفته می تواند به راحتی فرایندهای پس زمینه را تمیز کند، برنامه های در حال اجرا در حالت سکون را متوقف کند و برنامه هایی که خودکا راه اندازی میشوند را حتی در دستگاه های غیر روت غیرفعال کند.

بر خلاف سایر تقویت کننده های دیگر، سخت ترین برنامه هایی که شروع خودکار میکنند را متوقف می کند، 50٪ موثر تر از سایر برنامه های مشابه خود می باشد. برنامه های از پیش نصب شده همیشه وجود دارند، فضا را اشغال میکنند، دستگاه شما را کند می کند اما نمی توانید آنها را حذف کنید؟ برای اولین بار، شما می توانید تنها با یک ضربه، با استفاده از این برنامه با پیش نصب برنامه Terminator (آندروید 4.1 به بالا) از شر آنها خلاص شوید.

پیشنهاد میکنیم این اپلیکیشن قدرتمند را از سرورهای پر قدرت و پرسرعت یک ای پی کا دانلود کنید.این برنامه بیش از 50 میلیون بار در مارکت گوگل دانلود و نصب شده و توانسته امتیاز 4.6 از 5.0 را به خود اختصاص دهد.

قدرتمند و کاربردی ترین اپلیکیشن بهینه ساز اندروید

ویژگی های برنامه: تقویت حافظه – بهترین تقویت کننده سرعت گوشی وظایف پس زمینه را پاک کنید، حافظه تلفن را آزاد کنید. سرعت 60٪ افزایش سرعت گوشی شما، بهینه سازی بازی ها و عملکرد برنامه ها. مدیریت خودکار شروع برنامه ها برنامه های ناخواسته را از شروع خودکار متوقف کنید (روت مورد نیاز است) Clean Cleaner – تمیز کننده کوچک اما قدرتمند تمیز کننده فضا تمام برنامه های را تجزیه و تحلیل، آشغال های ناخواسته از جمله کش، فایل های باقی مانده، فایل های temp را شناسایی میکند. تمیز کردن حافظه با یک لمس، فضای آزاد و سرعت تلفن را افزایش دهید. تمیز کننده ذخیره سازی – عمیقا گوشی خود را پاک کنید به پاک کردن عکس ها، موزیک، اسناد و برنامه های غیرضروری برای آزاد کردن فضا و سرعت بخشیدن به دستگاه خود کمک کنید. ویجت شناور – دستیار سرعت تلفن شما وضعیت حافظه خود را در زمان واقعی بدانید. گوشی خود را در هر زمان با کشیدن یک بار افزایش دهید.

آخرین تغییرات:

رفع اشکالات

بهبود عملکرد



گروه : نرم افزار » بهینه ساز »  |  1589 بازدید

با برچسب های زیر میتوانید برنامه های مشابه نیز بیابید
دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.