دانلود آخرین نسخه مسابقات دریفت اندروید مود دیتا GTR Speed Rivals

GTR Speed Rivals v2.2.97 Mod – بازی مسابقات دریفت اندروید همراه دیتا تریلر نسخه معمولی نسخه مود (پول، نقره و سوخت بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

GTR Speed Rivals بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماشین سواری و دریفت از استودیوی Azur Interactive Games Limited برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز حدود 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت گردیده است و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب GTR Speed Rivals برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان، یک بازی مسابقه ای جالب با گرافیک سه بعدی بی نظیر، گیم پلی هیجان انگیز و امکان مسابقه با کاربران دیگری از سراسر دنیا به صورت آنلاین را تجربه خواهید کرد! از میان ده ها گزینه مختلف، ماشین رویایی تان را انتخاب کنید و سپس بخش های مختلف آن از جمله موتور، سرعت دهنده (توربو)، تایرها، سیستم تعلیق و غیره را ارتقا دهید و حتی ظاهر ماشین تان را به دلخواه با گزینه های مختلف از جمله رنگ، رینگ و … سفارشی سازی کنید، قرار نیست به این زودی ها از این بازی خسته شوید! در نهایت وارد یک بازی هیجان انگیز دریفت شوید و برای روزها به گوشی میخکوب باشید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری هستید به هیچ وجه GTR Speed Rivals را از دست ندهید.

بازی GTR Speed Rivals هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب 4.5 از 5.0 است که ما در یک ای پی کا ان را به همراه مود و دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. از ویژگی های بازی Top Cars: Drift Racing نیز می توان به مواردی چون امکان بازی در حالت یک نفره یا چند نفره آنلاین، شامل سه حالت رقابت آنلاین، حالت زماندار و حالت داستانی، امکان کرایه کردن یک ماشین، انتخاب ماشین خود از بین بیش از 25 ماشین مسابقه ای، ارتقای بخش های مختلف ماشین خود و سفارشی سازی آن و به طور کلی ساخت فوق العاده اش اشاره کرد.

تغییرات نسخه ی v2.2.97 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

دستورالعمل نصب واجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی ru.azurinteractive . topcarsdriftracing را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– در نهایت بازی را اجرا نمایید.

گروه : بازی » ماشین و موتور »  |  2313 بازدید

با برچسب های زیر میتوانید برنامه های مشابه نیز بیابید
دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.