دانلود نسخه جدید و آخر حمله باتلاق برای اندروید مود Swamp Attack

Swamp Attack یک بازی اکشن از استودیو بازیسازی Outfit7 Limited‏ می باشد که به صورت رایگان در مارکت گوگل پلی نیز منتشر شده است.از خانه خود دفاع کنید! کلبه باتلاق شما تحت حادثه ای است که حیوانات آن را از دست داده اند.شما باید از آن دفاع کنید و از حملات در حال وقوع از مخلوقات زامبی شیطانی که هیچ رحمتی نمی شناسند دفاع کنید و زنده بمانید.

چه عالی است که Swamp Attack آزاد است با گزینه ای برای خرید اقلام برای کمک به پیشرفت شما از مراحل سریع تر بازی کنید.در حال حاضر شما در این بازی با یک حالت چند نفره ACTION-Packed بیش از 300 سطح تک نفره مختلف 8 قسمت و ماموریت سریع برای اقدام فوری، دفاع از خانه خود با بیش از 30 ابزار دفاع عالی مانند تفنگ قدرتمند minigun و بمب فوق العاده هسته ای! شاهد بیش از 35 مخلوق مختلف وحشی روبرو هستید.

چگونه Swamp Attack را بازی کنیم؟ – بر روی صفحه ضربه بزنید – مواد منفجره را بر روی هیولاها بکشید و رها کنید. – سوئیچ بین سلاح ها در طول عملیات امکان پذیر است. – ارتقا و تجهیز سلاح قبل از شروع یک سطح جدید امکان پذیر است. – نوشیدن معجون برای ادامه بازی .

این بازی شامل: – ارتقاء محصولات Outfit7 و تبلیغات متنی – لینک هایی که مشتریان را به وب سایت های ما و سایر برنامه های Outfit7 هدایت می کنند – گزینه ای برای خرید در برنامه – این گزینه برای دعوت دوستان فیس بوک برای پاداش در بازی است – گزینه ای برای بازی در برابر سایر کاربران

شرایط استفاده: http://outfit7.com/eula/ سیاست حفظ حریم خصوصی: http://outfit7.com/privacy-policy/

آخرین تغییرات بازی Swamp Attack

– Discover 20 new levels in Challenge mode, have more fun, and win even more coins! – Face the new Piglet Rope and try to defeat the mighty Pig Boss in Challenge mode. – Dominate your enemies with the Pig Roll, a new weapon that both pushes away and damages monsters at the same time. – Enjoy the new holiday features. – Make the most of the improved and more robust Cloud Load/Save features. – Play even better, thanks to bug fixes and improvements.

تصاویر از محیط بازی




گروه : بازی » اکشن »  |  1373 بازدید

لینکهای دانلود
با برچسب های زیر میتوانید برنامه های مشابه نیز بیابید
دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.