آخرین نسخه بازی شهر دیوانه اندروید Mad City III LA Undercover

Mad City III LA Undercover بازی شبیه جی تی ای با گرافیک عالی

Mad City III راه را برای بازی های جنایی باز می کند.

در عصر ماشین ها و معاملات غیرقانونی، پلیس دائما در حال مبارزه با تکامل داستان یک مرد است که به سمت شهر جنایتکار می رود. شما شهر تمیز را می بینید، بندر بزرگ، ساحل زیبا و آفتاب روشن. و البته شما می توانید به محله های فقیرنشین، خانه های خالی و زمین زراعی دسترسی پیدا کنید، اما این باعث می شود که شما به زندگی واقعی نزدیک شوید. در این بازی شما اغلب در تیراندازی، تعقیب، سرقت خودرو، جنگ با پلیس و خرید تفنگ و مهمات هستید. شما به عمق بخش جنایتکارانه شهر، تکمیل مأموریت ها می پردازید، اکثر ماموریت ها و دوستان شما باعث می شوند تا شما به انجام موارد غیر قانونی بپردازید.شما در این بازی راحت به خواسته های خود دست پیدا میکنید.پول – خانه – ماشین و… .

Mad City III LA Undercover در سبک بازی های جی تی ای می باشد و نیاز به دیتا ندارد

این بازی در مارکت گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است و امتیاز 4.1 از 5.0 را به خود اختصاص داده است.این بازی توسط استودیو بازیسازی Extereme Games تهیه شده و حال میتوانید آخرین نسخه این بازی را از سرورهای قدرتمند یک ای پی کا دانلود نمایید.

ویژگی های بازی:

گرافیک صاف (شما می توانید سطح گرافیکی را انتخاب کنید) بهبود بهینه سازی داستان جالب انتخاب وسیع اتومبیل ها، اسلحه، قایق ها و موتورسیکلت ها پلیس همیشه خیابان های شهر را کنترل می کند شما همیشه اقداماتی را دنبال می کنید: پیگیری، تیراندازی، سرقت و انفجار جهانی باز وجود جزیره

و….

آخرین تغییرات بازی:

ذکر نشده است

تریلر بازی(مشاهده کنید و دانلود نمایید)




گروه : بازی » هیجان انگیز »  |  1485 بازدید

با برچسب های زیر میتوانید برنامه های مشابه نیز بیابید
دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.