دانلود آخرین نسخه نرم افزار رنگ آمیزی اندروید Coloring Unlocked

بررسی نرم افزار Coloring:

نرم افزار رنگ آمیزی شامل 210 عکس زیبا و با جزئیات بالا و بسیار حرفه ای میباشد که به شما کمک میکند تا با آنها خلاقانه رفتار کنید و خلاقیت خود را افزایش دهید.رنگ آمیزی ذهنی، یک راه عالی برای ریلکس کردن و خلاق بودن است که برای چندین ساعت در شما احساس خوبی ایجاد میکند.شامل عکس های گلدار، حیوانات و جانوران دریایی است که همه عکس ها آماده اند که توسط شما رنگ آمیزی شوند. هر چقدر که میخواهید زمان بگذارید و اثر خود را به عالی ترین شکل ممکن درآورید. همچنین میتوانید خیلی سریع یک رنگ آمیزی انجام دهید و دوستانتان را تحت تاثیر قرار دهید.

شما میتوانید هم به صورت ضربه زدن و هم به صورت حرکت دادن دست و نگه داشتن دست شروع به رنگ آمیزی کنید و رنگ های خود را از میان یک پالت با رنگ های بی نهایت و همچنین با برس های مختلف انتخاب کنید.اگر جایی از کار اشتباه کردید، به راحتی میتوانید دکمه عقب را زده و کار خود را تصحیح کنید. شامل مجموعه بسیار بزرگی از عکسهای رایگان است که میتوانید کار خود را با آنها شروع کنید.نرم افزار رنگ آمیزی Coloring برای تمامی سنین مناسب است

نرم افزار Coloring در مارکت گوگل پلی امتیاز 4.5 از 5.0 را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر بیش از 5,000,000 بار دانلود از سراسر جهان داشته است.پیشنهاد میکنیم نسخه فول این اپلیکیشن را برای همیشه از این صفحه دنبال کنید و همیشه جدیدترین نسخه این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود از سایت یک ای پی کا نصب نمایید.

آخرین تغییرات برنامه:

رفع اشکالات برنامه



گروه : نرم افزار » سرگرمی »  |  1361 بازدید

با برچسب های زیر میتوانید برنامه های مشابه نیز بیابید
دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.