نسخه جدید و آخر Applock pro برای اندروید

بررسی نرم افزار Applock pro:

این نرم افزار نسخه حرفه ای نرم افزار اپ لاک می باشد که این امکان را می دهد که فایل های خود را توسط رمز عبور ایمن سازید.یکی از بهترین نرم افزارهای قفل در اندروید می باشد که تمامی قابلیت های مهم را یکجا دارد. این، نرم افزاری است که از فایل های شما حفاظت می کند و یک ایمنی کامل به گوشی شما می دهد. می توانید عکس های خود، یادداشت ها، تماس ها، پیامک ها، ایمیل ها، تنظیمات گوشی و غیره را رمز دار کنید و مطمعن شوید که حریم شخصی تان را امن نگه داشته اید.

این نرم افزار همچنین قابلیت قفل دیگر نرم افزارها را نیز دارد مثلا می توانید با این نرم افزار، فیس بوک، واتس آپ ، اینستاگرام و دیگر برنامه ها را قفل کنید و مطمعن شوید که کسی نمی تواند از آنها استفاده کند.همچنین با قابلیت مخفی کردن این نرم افزار می توانید عکس ها و ویدیوهای موجود در گوشی تان را مخفی کنید طوری که از گالری دیگر قابل مشاهده نیستند.

نرم افزار Applock pro در مارکت گوگل پلی با قیمت 1.49 دلار منتشر شده است و در حال حاضر بیش 50,000 دانلود از سراسر جهان داشته و امتیاز 4.5 از 5.0 را به خود اختصاص داده است.پیشنهاد میکنیم نسخه فول این اپلیکیشن را برای همیشه از این صفحه دنبال کنید و همیشه جدیدترین نسخه این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود از سایت یک ای پی کا نصب نمایید.

موارد جدیدی که در این نسخه از نرم افزار Applock Pro وجود دارند:

باگ های موجود رفع شده اند

قابلیت بازکردن با اثر انگشت به نرم افزار اضافه شده است


گروه : نرم افزار » مدیریتی »  |  1557 بازدید

لینکهای دانلود
با برچسب های زیر میتوانید برنامه های مشابه نیز بیابید
دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.