دانلود نسخه آخر Battery Manager Saver

Battery Manager (Saver) زیبا ترین و قدرتمند ترین مدیر باتری برای سیستم عامل اندروید می باشد! این برنامه شامل مانیتورینگ باتری و صرفه جویی در باتری است. شما قادر به مشاهده اطلاعات باتری هستید و صرفه جویی در انرژی در همان زمان را میتوانید برنامه ریزی کنید. مدیر باتری بسیاری از انواع ابزار را فراهم می کند. از جمله: بهینه سازی با یک ضربه، ویجت رم، ویجت پردازنده، ویجت باتری، پنجره شناور دسکتاپ، نوار وضعیت شناور، هشدار گرما و… . شما می توانید اطلاعات RAM، پردازنده و باتری بسیار راحت با این برنامه کنترل کنید.این اپلیکیشن در مارکت گوگل به قیمت 2.00 دلار در دسترس است.پیشنهاد میکنیم این اپلیکیشن ارزشمند را برای اولین بار از سرور یک ای پی کا دانلود و نصب نمایید.

انتشار برای اولین بار در سطح وب ایران توسط یک ای پی کا

ویژگی های برنامه:

★ مانیتورینگ باتری نمایش منحنی استفاده از باتری و درجه حرارت. وضعیت باتری را نظارت کنید: سلامت، وضعیت برق، ولتاژ، سطح.

★ صرفه جویی در باتری عمر باتری را افزایش می دهد و تنظیمات دستگاه را بهینه می کند. شما می توانید “MODE LONG LIFE” یا “CUSTOM SAVE MODE” را انتخاب کنید.

★ یک ضربه بزنید تا تلفن شما بهینه شود شما می توانید 「یک ضربه بزنید برای تقویت」 میانبر ایجاد کنید، تقویت رام بسیار راحت است.

★ هشدار دادن از طریق اعلان هنگام بالا رفتن دمای گوشی زنگ هشدار هنگامی که دمای پردازنده یا باتری بیش از حد گرم می شود به صدا در می آید ★پنجره شناور پنجره شناور نشان می دهد: دمای پردازنده، دمای باتری، زمان استفاده از RAM، از جمله: نوار وضعیت شناور و پنجره شناور دسکتاپ.

★ ویجت پشتیبانی ویجت رم، ویجت پردازنده و ویجت باتری.

★ چند تم تم مورد نظر و زیبای خود را میتوانید انتخاب و اعمال کنید.

آخرین تغییرات برنامه:

رفع اشکالات جزئی



گروه : نرم افزار » بهینه ساز »  |  1210 بازدید

با برچسب های زیر میتوانید برنامه های مشابه نیز بیابید
دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.